vineri, 22 iulie 2011

Avon Isabelle DUPONT - lac de unghii pret

Culori cu straluciri seducatoare, care rezista timp indelungat, se usuca rapid si nu sare de pe unghii. Cam asa s-ar caracteriza in cateva cuvinte lacul colorat Isabelle Dupont.
Se gaseste intr-o diversificata paleta cromatica, putand alege de la un lac transparent la unul foarte inchis. Avand un pret foarte mic, iti permiti cumpara mai multe nuante. Eu am ales o culoare naturala (un roz cald), care imi arata unghiile ingrijite si sanatoase.

Se usuca rapid pe unghii. Pana m-am dat la a 2 a mana, la prima era deja uscat lacul. Mi-a rezistat pe unghii, fara sa sara sau sa se deterioreze, 5 zile lucrate cu degetele pe tastatura. Alte lacuri de unghii sareau dupa primele 2 zile.

Imi place lacul de unghii Isabelle Dupont. O sa imi mai cumpar si alte nuante…vara e lunga si trebuie sa diversific culoarea unghiilor. Sticluta e cam mica (5,5ml) dar lacul este bun si la pretul de 3,24 lei, se merita.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu