duminică, 12 decembrie 2010

Statusuri de Craciun si Anu Nou | Statusuri de Sarbatori Mess

Statusuri de Craciun si Anu Nou :

Aho, aho, prieten bun...
Care stai pe mess acum...
I-a opreste-te din scris...
Si-asculta ce-am de zis...
Chiar de esti cu DND...
BE RIGHT BACK sau BRB...
Sper sa nu imi dai ignore...
Ca iti spun un plugusor...
N-am intrat sa te stresez...
Am intrat sa iti urez...
La Multi Ani si fericire...
Liste de id-uri pline!......
Sarbatori fericitee!!!!!


Un batranel cu chipul drag, va veni la voi in prag, sa nu-l goniti e Mos Craciun, si va aduce un an mai bun!


De dimineata m-am trezit....
mosul nu era venit....
a ramas inzapezit?......
poate da .....
sau poate..........
sta sa iti citeasca
ce iti doresc eu tie de craciun.......
te iubesc ...si numai bine........
la anu sa fii mai bun........


Aho,Aho 
Copii si frati,
Stai putin sa nu plecati
Mai aveam ceva de spus
Voi acasa nu v-ati dus?
Si ca prostii m-ati crezut 
V-ati oprit cand eu v-am spus
Hai plecati la cuibusoare 
Mai mancati niste sarmale
Si la nani sa plecati
Toti acuma s-ascultati
La multi ani !
Si la multi bani!
Si mereu sa impartiti, 
Ca si voi o sa primiti!La anul si la multi ani!


Fie ca sarbatorile de iarna sa va aduca liniste, caldura si armonie in suflet. Craciun fericit si un An Nou plin de impliniri!


Colo in jos si mai in jos, este un rau tare frumos, si in mijlocului raului, este patul Domnului, dar in el cine-i culcat, Mos Craciun, e mort de beat, s-a imbatat de suparare, ca banii nu mai au valoare. Asta e problema lui, sacul gol atarna in cui, ca nu are bani destui, pentru toti copii lui, renii spre cer sau intors, sa-L roage pe Cristos, sa-L ajute pe Craciun ca e un Mos cu sufletu\' bun. Uite mosu din betie, s-a trezit in veselie, bucuros ca sacu-i plin si la el copii vin, mic cu mare sa primeasca daruri de la Mos Craciun.



De Craciun, daca vine la tine un tip gras si paros si te baga intr-un sac, nu te speria! I-am scris mosului ca te vreau pe tine de Craciun!


Nou este anul ce vine, noi sunt visele noastre, noi sunt dorintele nostre, noi sunt spiritele noastre, dar calduroasele mele urari sunt pentru totdeauna! Un An Nou cum ai visat!


Iti doresc un Craciun si un Revelion fericit alaturi de familie si prieteni, sa te distrezi si sa te relaxezi… si cel mai important… sa nu faci nimic din ceea ce eu nu as face! Mosul te vede! Ho-ho-ho!


Not at my desk!… am plecat sa-l caut pe Mos Craciun…



Lovite-ar trenul fericirii, trasnite-ar fulgerul iubirii, cadeti-ar in cap un sac cu bani si un bilet cu La multi ani!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu