sâmbătă, 18 decembrie 2010

Grasu XXL - Da-te mai asa Versuri

Noul videoclip al lui Grasu XXL - Da-te mai asa :




Versuri : 


Da-te mai asa n-am looo`
Nu-nteleg ce zici delooo`

Il stii pe Grasu' ? (Grasu'?)
Omu o arde-ncet asculta numa` basu` (Da?)
Da in ultima vreme parca,parca-si baga nasu
Nici o problema lasa ca-i gasim noi nasu` (casu`?)
Da...casu...se-nvarte mult (mult?)
Face muzica da eu nu-l ascult (nici eu)
Am josu jos cand prietena mea vrea s-o f*t (aaa)
Da numa` atat.
Bine o am si pe aia cu...prea mult (si eu si eu)

Pai vezi ca esti prost (ahahaha) ? Ba da prost
Atat de prost cum n-am mai fost
Ca eu is pacifist da tu acu` m-ai scos
Din sarite...hai mai da-te in sloboz da-te in sloboz

Oh no, lasa-ma putin te rooo`
Da-te mai asa n-am looo`
Nu-nteleg ce zici delooo`

Oh no, lasa-ma putin te rooo`
Da-te mai asa n-am looo`
Nu-nteleg ce zici delooo`

I se spune XXL (i-ai zis chel?)
Merge pe jos
Il vad tot timpu` prin cartier (aah)
Nici nu ma baga-n seama
Da io`l stiu pe el (si io`l stiu)
Cineva mi'a zis o fata
Ca cica sta cu ea direct pe palier (la parter...da)
E mare a dracu
L-am vazut la KFC cand baga umflatu (e bun)
Nici nu i`am cerut da sigur nu semneaza autografu`
C`o arde bashinos, sigur o rupe pe prafuri.

Contacteaza-mi staffu`
Ce-o fi in mintea ta, mata si`a lu` tactu`
Cand tu te plictisesti si`o arzi ca retardatu`
Pe mine ma obosesti
Taci dracu, taci dracu !

Oh no, lasa-ma putin te rooo`
Da-te mai asa n-am looo`
Nu-nteleg ce zici delooo`

Oh no, lasa-ma putin te rooo`
Da-te mai asa n-am looo`
Nu-nteleg ce zicï delooo`

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu