miercuri, 29 decembrie 2010

Andra Gheorghe poze sexy | Cocuta poze nud

Coregrafa de la "Dansez pentru tine", Andra Gheorghe, sau Cocuta, este noua iubita a lui Liviu Varciu.
  Despartit de Gabriela Pavel si cuplat de presa cu Furnica, una dintre coregrafele de la "Dansez pentru tine", Liviu Varciu a decis ca este timpul sa "faca lumina" in privinta noii sale relatii.


"Eu si Liviu suntem colegi de mai bine de doi ani. Am iesit impreuna. Deocamdata, nu este nimic serios, pot spune ca suntem doar foarte buni prieteni. Vorbim mult la telefon. O luam incetisor... Nu vreau insa sa fiu asociata cu femeile din viata lui Liviu Varciu. Mi-as dori sa se scrie ca am montat o piesa la Teatrul National, nu despre viata mea sentimentala", a declarat modesta Cocuta.


Mai multe poze sexy cu Andra Gheorghe gasiti aici : http://www.showbiz.ro/monden/7851997-noua-iubita-a-lui-varciu-nu-vreau-sa-fiu-asociata-cu-femeile-din-viata-lui/foto2

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu