vineri, 3 decembrie 2010

Site rugaciuni

  Daca aveti anumite probleme si nu puteti sa mergeti la biserica, nu-i nici un pacat. Puteti accesa site-ul   http://prohelp.ro
completati cateva date si primiti gratuit un set de rugaciuni prin e-mail.
Site-ul „Rugăciune pentru oraşul meu", singurul din ţară care oferă oamenilor posibilitatea să se roage pentru sine sau pentru cineva aflat într-o situaţie grea, a fost inaugurat, ieri, la Râmnicu Vâlcea.

Ideea mi-a venit când mă rugam pentru un copilaş care avea probleme de sănătate şi era nevoie de un miracol pentru a fi salvat. M-am gândit că mai mulţi oameni s-ar putea ruga pentru micuţ pe un site. Aşa am decis să realizez o pagină web specializată pe rugăciune, spune pastorul Claudiu Niţişor. Bărbatul vrea să vină în sprijinul credincioşilor care nu au timp să meargă la biserică.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu