vineri, 15 octombrie 2010

texte de amor

- Impreuna i-am furat soarelui o raza si ne-am facut cunune de fericire. Eu i-am rapit marii o lacrima si am daruit-o pamantului ca sa te aduca inapoi, in zilele cand erai departe de mine. Am schimbat soapte cu iarna, ce tocmai a plecat, ca sa nu ne inghete iubirea. Am cazut in genunchi in fata rasaritului si l-am implorat sa mai stea in inimile noastre. Astazi,in sarbatoarea iubirii, toate minunile sunt alaturi de noi caci natura ne-a binecuvantat cu puritate, iar iubirea mea este mai sincera decat roua diminetii! Te iubesc!


- Poate ca dragostea mea nu e suficienta sa acopere marea sau infinitul ceresc, insa faptul ca e atat de intensa si mereu gata sa faca sacrificii peste puterile unei fiinte o face sa fie ceva unic si dedicat doar persoanei care ar putea sa o pretuiasca in toata splendoarea sa… e greu sa exprimi toate aceste senzatii oferite de nobilul sentiment al iubirii… e greu de descris durerea “placuta” provocata de toate indoielile si “de ce-urile” adresate parca in gol… cu toate ca dragostea implica aceasta durere neasemuita niciuneia din maladiile existente pe acest pamant, eu pot spune ca am devenit dependenta de ea, de handicapul femeii indragostite nebuneste de un barbat ciudat, ce lasa tot timpul semne de intrebare in urma si care pare uneori de nestrapuns, ca un iceberg… eu te iubesc asa cum esti si mi-as dori sa iti accept mai multe lucruri ce tie iti fac atat de multa placere, insa vezi tu, uneori ratiunea reuseste sa isi trimita sagetile catre infinitul amoros si cateodata triumfeaza inaintea dragostei… oricum ceea ce este important e faptul ca te iubesc, te iubesc nefiresc de nebuneste!





- Nu dispretui lucrurile mici; o lumanare poate face oricand ceea ce nu poate face niciodata Soarele: sa lumineze… noaptea! Ai aparut in viata mea atunci cand nu credeam ca voi mai gasi vreodata iubirea! Mi-ai luminat sufletul si am facut, impreuna, din noapte, zi! Te iubesc!





- Fara tine… ratacesc la intamplare si toate cararile vietii imi sunt pustii… Fara tine… sunt praf risipit inutil peste lucruri… Si dor si plecare… sunt Fara tine… Dragostea mea!! Sa vezi o lume intr-un fir de nisip si cerul intr-o salbatica floare, sa tii infinitul in causul palmei si eternitarea in fuga unei clipe…





- Trandafiri sunt rosii, violetele sunt mov, dar iubirea mea e de toate culorile. Daca saruturile ar fi apa ti-as darui un ocean intreg. Daca imbratisarile ar fi frunze, ti-as darui o padure. Daca dragostea ar fi spatiu, ti-as darui o galaxie. Daca prietenia ar fi viata, ti-as darui viata mea. Daca ar cadea o stea de cate ori ma gandesc ce dor la tine, atunci in curand nu ar mai fi stele pe cer. Daca diseara te vei uita la cer si nu vei vesea nici o stea. Sa sti ca e din cauza ta, pentru ca m-ai facut sa te iubesc atat.

Si multe alte texte de amor pe : http://www.pinklove.ro/diverse/texte-de-dragoste-frumoase-cuvinte-de-iubire/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu