sâmbătă, 23 octombrie 2010

ei si ce versuri

   Toata lumea cred ca a auzit cel putin o data melodia Madalinei Manole "Ei si ce"





Ei si ce versuri :

                    Ref:Ei si ce daca oameni vorbesc
                   Ca tu tii la mine,ca eu tin la tine
                   Ei si ce daca ne mai si barfesc
                    E liber oricine sa spuna orice

                  1.Dorul nu-i la-ndemana oricui
                  E firesc unii cam gelozesc
                  Dar un dor curat, tainic si-adevarat
                  E un cantec maiastru
                 Vorbe-n vant multe sunt pe pamant
                Trec si mor ca si frunzele-n zbor
                 Insa oricate-ar fi ele nu pot umbri
                Cerul nostru albastru
               Rf:Ei si ce daca oameni vorbesc
                 Ca tu tii la mine, iar eu tin la tine
                Ei si ce daca ne mai si barfesc
                E liber oricine sa spuna orice

               2.Vorbe-n vant, multe sunt pe pamant
               Trec si mor, ca si frunzele-n zbor
                Insa oricate-ar fi ele nu pot umbri
               Cerul nostru albastru
               Rf:Ei si ce daca oameni vorbesc
                Ca eu tin la tine, iar eu tot la tine
               Ei si ce daca ne mai si barfesc
                E liber oricine sa spuna orice doreste
               Ei si ce daca oameni-s asa
                 Eu tot tin la tine, si eu tin la tine
               Ei si ce nu ne-oprim si nici n-am vrea
              Le fie de bine, sa spuna ce-or vrea
              Sa le fie de bïne, sa spuna ce-or vrea

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu