marți, 19 octombrie 2010

mesaje noapte buna

  Mesaje de noapte buna pentru persoana iubita , SMS de noapte buna :

  1.   Pe valul mari si al dureri te voi astepta mereu cu un vis de aur si smaralde iti voi pune in par ca u esti tot ce-mi doresc fara tine as muri (te iubesc) te voi astepta mereu ingerasul meu somn usor lacrimi imi curg de dor dar ce sa fac nu ma uita noapte buna.:x
  2. 7 stele luminoase,2 buze moi pufoase,noapte buna dragul/ameu/a,te voi iubi mereu.
  3. Noapte buna somn usor sa visezi un puisor,puiul cela voi fi eu ,vreau sa ma visezi mereu.....
  4. De la cer si de la luna
    Somnusor si noapte buna
    Iar de la micuta stea
    Un sarut din partea mea
  5. iti trimit din stele o guritza de placere iar din razele de luna o frumoasa noapte buna!!!!!!!!!!
  6. Daca as fi inger, as face ca visele sa ti se adevereasca, dar nu sunt decat un om care poate sa te iubeasca. Noapte Buna
  7. In acest moment 3,7 milarde de oameni dorm, 2,3 milioane se indragostesc, 4,1 milioane mananca, dar o singura persoana draguta din toata lumea citeste acest SMS Noapte Buna !!!
  8. nu te gandi la mine ... sunt in ochii tai ... in mintea ta ... in inima ta ... in sufletul tau ... oriunde ... totusi daca ma vrei ... doar inchideochii si asculta ce iti spun ... mi-e dor de tine ... noapte buna ...
  9. As vrea sa fiu o floare in mainile tale, un zambet pe buzele tale, raza de luna care iti spune seara noapte buna.
  10. Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc in luna, de dormi eu te-am trezit iubit-o sa iti zic noapte buna. NOAPTE BUNA!!!

Mai multe mesaje de noapte buna pe : http://www.fetesibaieti.ro/mesaje/noaptebuna.php?mesaje=3

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu