sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Cum sa imi gasesc jumatatea

      Cum sa imi gasesc jumatatea ? Unde sa-ti gasesti jumatatea chiar nu stiu, dar iti dau o idee. Incearca sa interactionezi cat mai mult cu oameni noi  dar sa nu pleci  la atac cu ideea ca iti cauti jumatatea. Nu exclude colegii iesi cu ei/ele la o cafea, bere, ceva... prin ei poti sa cunosti oameni noi. Practic, nu refuza nici o invitatie (atat timp cat nu e dubioasa ) de la persoane cu care nu ai avut mari legaturi pana acum dar care nu te deranjeaza "psihic", sau persoane noi. Nu stii niciodata de unde sare iepurele (iepuroaica). Regula e (parerea mea), cu cat cunosti mai multe persoane, cu atat scurtezi drumul spre jumatatea ta. O poti gasi si pe alte cai, totusi, nu neaparat prin ce am zis eu.

1 comentarii:

Unknown spunea...

vreau sa imi fac o prietena dar nu gasesc

Trimiteți un comentariu