marți, 26 aprilie 2011

Adrian Tutu - Sunt roman, deci pot - Versuri

Adrian Tutu este castigatorul primei editii a emisiunii "Romanii au Talent". Cu o melodie dedicata tuturor romanilor, Adrian Tutu a castigat inimile telespectatorilor, dar si voturile acestora, fiind pe primul loc si plecand acasa cu trofeul "Romanii au talent", dar si cu marele premiu de 120.000 de euro.
Melodia interpretata de Adrian in finala se numeste "Sunt roman, deci pot" si o puteti asculta mai jos :



Versuri : 
Ma asez pe o banca, in trecut imi amintesc
Nelamuriri de ce nu inteleg si ma gandesc 
Cum unii au tot si eu nu am nimic
Si de ce tot timpul incerc sa ma ridic
Realizez ca noi cu totii avem o soarta
Pe care doar noi o putem vedea schimbata
Cu cheia inimii putem deschide o poarta 
Acolo unde Dumnezeu te mai iarta o data
De ce continui si continui sa sper 
Cand nimeni nu ma-ndruma eu privesc spre cer
Stiu ca-acolo sus exista cineva 
Care ma va ajuta si ma va indruma 
Merg pe acelasi drum, dau de gauri atunci 
Plin de intrebari si ma gandesc  atunci 
Cand mama imi spunea daca plec sa nu plangi 
Lupta, Ca fericit sa ajungi 

REFREN : 
Lupta pentru mine, pentru tine, pentru toti
Nu te lega de greutati
Arata-ne ca poti 
Arata-ne ca tu poti schimba tot
Striga tare : Sunt roman, deci pot! 2x

Stai, hai sa ne tinem de mana 
Impreuna putem trai o cale mult mai buna
Vreau ca tara mea in suflet sa ramana
Copilul meu sa zica te iubesc in romana 
Vreau ca toti sa avem acelasi gand 
Fiindca toti traim pe acest pamant
Nu conteaza cine esti, cum esti defapt
Conteaza ce vrei sa faci, cu-adevarat
Prea multa tristete aduce descurajare
Prea multi romani uita sa se ridice in picioare 
Prea multi care nu iau binele in considerare
Pun la suflet ceea ce doare cel mai tare
Din pacate multi de descurazeaza 
Prea multi critica si nu ii intereseaza 
Prea multi care, isi dau cu parerea
Numai sfatul unui mentor, iti poate da puterea

REFREN : 
Lupta pentru mine, pentru tine, pentru toti
Nu te lega de greutati 
Arata-ne ca poti 
Arata-ne ca tu poti schimba tot
Striga tare : Sunt roman, deci pot! 2x

Striga tare, ma mandresc sunt roman
Aici e tara mea ea, aici raman 
Aici am crescut, aici am invatat
Aici voi ramane aici am castigat 
Stii, otimismul e cel mai bun 
Pentru ca te-ajuta sa devii stapan 
Pe tine, pe ei, pe cei in jurul tau 
Si-ntr-o zi vei avea capul sus, vei uita de greu
Ceea ce doare cel mai tare c-ai uitat sa speri sa iesi
Sa lasi totul in urma, sa uiti ziua de ieri, sa-l lasi 
Tot ce a fost si sa spun nu ma gandesc 
Acum vreau sa inchei mandrindu-ma ca sunt roman 
Mandrindu-ma c-am ajuns aici sa spun : Romania iti multumesc ca m-ai facut mare! 
Si ca m-ai ajutat sa ma tin pe picioare 
REFREN : 
Lupta pentru mine, pentru tine, pentru toti
Nu te lega de greutati 
Arata-ne ca poti 
Arata-ne ca tu poti schimba tot
Striga tare : Sunt roman, decï pot! 2x

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu