duminică, 3 aprilie 2011

Adrian Tutu - Iubiti-va parintii | Versuri

    Noua senzatie a emisiunii "Romanii au Talent" se numeste Adrian Tutu, castigatorul semifinalei a 2-a. Adrian este un tanar de 18 ani din Focsani ramas fara parinti de la o varsta frageda si care compune melodii si versuri ce transmit un mesaj foarte important.
    Piesa din semifinale s-a intitulat " Iubit-va parintii " si o puteti asculta mai jos :


Versuri : 


Uite sunt gata, sunt pregatit sa-ncep
In prima parte am exprimat Romanii au Talent
Acesta sper sa fie un mesaj bine formulat
Iubiti-va parintii veti avea de castigat

In primu rand as vrea mama sa-ti multumesc
Am primit de la tine putere sa reusesc
Tata ai fost mereu langa mine
Stiu ca de-acolo de sus m-ati indreptat spre bine
As vrea sa-i multumesc bunicii ca m-a educat
Au fost clipe grele, nu-i nimic le-am uitat
Si zic " Capu sus, trebuie sa fii tare
Sa reusesti sa te pui pe picioare"
Nu vrea sa ma plang Dumnezeu m-a ajutat
Mi-a dat curajul sa pun prin voce ce-am in cap
Mi-a dat vointa, sa reusesc
Si pentru asta Doamne as vrea sa-ti multumesc
Totusi, ma uit in jur si observ multi care
Desi au parinti, uita de rabdare,
Te enervezi repede te superi de un sfat
Si uiti ca sunt singurii care se-ngrijoreaza.
Haide spune mama" Te iubesc, te iubesc
Pentru ca mi-ai dat viata si pentru ca traiesc
Te iubesc, ca tot ce faci, faci cu drag pentru mine
Si cand gresesc , sa ma ierti, invata-ma de bine"
Stiu cum e sa te superi cand primesti un sfat,
Ai gresit,asculata, lasa capul plecat
Tot ce-ti spun ei, vor sa te educe
Ii vezi mereu zambind , dar inima lor plange
Timpul ma rezuma, deci o sa ma opresc
Cei care m-ai ascultat, vreau sa va multumesc
Voi m-ati ajutat sa scriu ce gandesc, 
Ca voi luati mesajul ca un sfat prietenesc.

Deci uite, am incercat sa fac primul pas
Am transmis un mesaj, prin muzica si dans
Si pentru mine-acum soarele a rasarit
Sunt pe scena in fata voastra, ma simt implinit
Imi ridic capul sus, spun " Mama, te iubesc
Am reusit in sfarsit visul sa mi-l implinesc"
Iar daca stiu ca nu mai sunt langa mine
Stiu ca m-au ajutat sa fac versuri pentru tine
Deci, acest mesaj mai concret este
Un sfat care te ajuta sa treci peste 
Care sper sa te ajute sa fii realist
Sa iei tot ce e bun sa lasi in urma ce e trist
Acum o sa privesc la ce e in fata mea
Nu pot schimba trecutul , nu voi incerca 
Totul face parte din acelasi drum
Totul m-a adus chiar unde sunt acum.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu