marți, 9 iulie 2013

Scrisoare catre Traian Basescu a lui Stan Oliver, teroristul de la Iasi



Teroristul de la Iasi, Stan Oliver,  suferă de schizofrenie paranoidă şi a fost internat de 9 ori la Spitalul Socola de lângă Iaşi. El a fost reţinut de procurori, în urma atentatului eşuat de la Iaşi.

Iată scrisoarea lui Oliver Stan:

"Domnule Băsescu,

Sînt atît de jos pe scara socială încît cu greu mă pot numi cetăţean al acestei ţări... Dar voi încerca tot ce voi putea să ajung pînă la dumneata Sînt un geniu şi am o soluţie de a vindeca şomajul în ţară într-un timp foarte scurt.

Evident e vorba de împărţirea muncii disponibile la toată lumea, de crearea de locuri de muncă cu doi angajaţi pe acelaşi post.

Partea mai interesantă ar fi că această soluţie s-ar aplica ca lege fixă atunci s-ar dubla numărul de locuri de muncă din ţară şi ar rămîne multe locuri de muncă libere care ar trebui ocupate.

Asta ar duce la dispariţia muncii inutile şi atunci aceiaşi bani ar ajunge practic la aceiaşi oameni dar ar lucra doar 3 zile pe săptămină.

Adică cu soluţia mea ar lucra omul doar 3 zile pe săptămină şi ar avea cam acelaşi venit, adică altfel spus ar însemna aproape dublarea plăţii muncii angajatului. Venitul ar rămîne acelaşi dar fiindcă s-ar scurta timpul de muncă ar creşte plata muncii.

Da, sînt bolnav psihic, diagnosticat cu schizofrenia paranoidă, vorbesc cu Dumnezeu şi această soluţie e de la Dumnezeu, dar pînă şi psihiatrii recunosc că sînt un om de o inteligenţă extraordinară. Deci sînt nebun, da e adevărat, dar sînt foarte deştept.

Iisus mi-a spus că nu a multiplicat pîinile şi peştii în mod fizic ci i-a făcut pe oameni să-şi împartă între ei mîncarea pe care o aveau.

Cred că aş putea face acelaşi lucru cu locurile de muncă. Sînt singurul om din lume care chiar poate pune în practică aşa o soluţie.

Ar fi vorba de organizarea unei sărbători publice numită "Capră în şură" în care oamenii să se întîlnească şi să-şi împartă în mod benevol (prin miracol) locurile de muncă. Adică vindecarea şomajului s-ar face într-o singură zi prin miracol.

Locuiesc undeva prin munţi aproape de Cârlibaba, am locuit şi într-o peşteră o vreme sînt un fel de Sfînt ciudat fără legătură cu Biserica, am publicat cărţi, sînt un om foarte neobişnuit un fel de boschetar de pădure greu de găsit vă las nr de tel al viceprimarului din Cârlibaba 0744...

Mă numesc Stan Oliver, am 40 ani şi arăt că Iisus.

Am absolvit facultate masterat, primul pe lista de admitere, am construit sisteme cu microprocesoare, am luat premii pe ţară, dar acum am ajuns boschetar.

Nu mă aştept la vreun răspuns probabil sînt prea multe mailuri trimise dar mi-am încercat norocul
Mă gîndesc dacă nu ar trebui să vin în Bucureşti călare pe un cal alb... pentru a atrage atenţia vreunui politician, am un cal îl cheamă Şoimu iar acest cal e singura mea avere, oare o fi permis accesul unui cal în oraş? Glumeam desigur ...

Cumpărasem un pămînt şi îmi construisem o casă pe munte dar fiind acuzat de boală psihică mi s-a furat pămîntul fiindcă nu prea ştiu să mă apăr.

Sînt un om inteligent dar prea sensibil şi blînd. Dacă nu mai am casă probabil că nu-mi mai rămîne altceva de făcut decît să vin călăre pe cal în Bucureşti... să caut vreun politician dispus să colaboreze cu un Sfînt ...

Apropo de soluţia aia a mea eu nu sînt împotriva guvernului, ci pot aduce pace şi bunăstare în ţară.

Bonus, Dumnezeul meu a promis că dacă colaboraţi cu El atunci va plăti El Însuşi personal datoriile externe ale României.

Fiindcă dacă miracolul acela funcţionează atunci această structură s-ar aplica apoi în toată lumea, şi Dumnezeu vă oferă deschiderea unui cont al Lui personal în care oamenii din toată planeta ar putea dona bani direct în contul lui Dumnezeu, şi din contul acesta s-ar putea plăti datoriile externe ale României în cîţiva ani dacă miracolul funcţionează...

Dacă oamenii ar fi mulţumiţi de viaţa cea bună atunci fiecare om din lume ar dona măcar un euro în contul ăla... deci e vorba de miliarde de euro.

Aş solicita şi eu 1% din acel cont fiindcă sînt singurul care poate face acel miracol să funcţioneze, sînt singurul care poate umple un astfel de cont cu miliarde de euro.

Doamne... de aş ajunge eu să vorbesc cu unu din aia de sus... Dar ăia sînt atît de sus şi eu atît de jos încît e imens de greu să ajungem unii la alţii.

Ce-s eu acuma decît un nenorocit ieşit din pădure rătăcit prin oraş fără locuinţă m-am adăpostit într-o sală de net peste noapte şi ating doar o data într-un an tastatura unui calculator legat la net... Eu sînt mai degrabă un animal de pădure decît om...

Ar fi culmea să răspundă cineva! Ar fi un miracol... Eu cred în miracole dar aşa ceva ar fi chiar culmea să văd odată aşa un elicopter aterizînd lîngă căsuţa mea şi coborînd Băsescu fiindcă chiar primit mailul ăsta...

Părerea mea Domnule Băsescu e că nu ar trebui să vă caut eu ci ar trebui să veniţi personal cu elicopterul în Cârlibaba să căutaţi pe Sfîntul din peşteră ,adică nebunul satului... Şi ar trebui să veniţi repede fiindcă sînt în pericol cam serios să mă bage lumea la psihiatrie... ar fi păcat să piardă lumea un geniu. Sînt într-o situaţie atît de proastă social încît mă tem că ajung la sinucidere. Dar deocamdată încă trăiesc... şi unde-i încă viaţă mai e şi speranţă.

Sîntem Români sîntem hoţi, atunci hai să furăm domnule cu ajutorul lui Dumnezeu!

Şi Iosif în Egipt a furat aşa şi a făcut în 14 ani Egiptul cea mai bogată ţara din lume...

Aminteşte-ţi domnule Băsescu cum a scos Faraonul pe Iosif din puşcarie... Un om extraordinar că acela sînt şi eu dar sînt în puşcăria excluderii sociale...

Gîndeşte-te că dacă reuşeşte miracolul vindecării şomajului într-o singură zi, devii Rege domnule Băsescu, te face lumea Rege şi nimeni nu ar fi împotrivă fiindcă miracolul e miracol adică e dovada clară a existenţei lui Dumnezeu.

Dumnezeul meu îţi dă titlul de Rege Sfînt dacă colaborezi la înfăptuirea acestui miracol. Tot ce ai avea de făcut ar fi să apari împreună cu mine într-o emisiune în direct şi să zîmbesti ...Asta-i tot! Simplu nu? Dar cît de imposibil e ca eu boschetarul nebun să ajung la televizor împreună cu Preşedintele...

A doua zi după o asemenea întîlnire ar exista o şansă reală de a dispare şomajul pur şi simplu. Un mail e prea scurt nu poate cuprinde toate detaliile planului ce îl am în minte, şi nici nu cred că puteţi voi înţelege mintea unui geniu.

Dar probabil că scriu complet fără sens aici... scuze dacă am deranjat cu ceva dacă măcar l-o fi citit careva ...

Stan Oliver

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu