miercuri, 9 februarie 2011

Mesaje de Valentine's Day | SMS-uri de Ziua Indragostitilor

Daca nu esti inspirat dar vrei sa trimiti cel mai romantic SMS de Ziua indragostitilor iata cateva sugestii:

1.D-zeu ne-a dat 2 picioare sa mergem, 2 maini sa tinem, 2 ochi sa vedem, 2 urechi sa auzim, dar de cene-a dat o singura inima? Pt ca pe cealalta i-a dat-o altcuiva ca tu sa o gasesti.

2.As vrea sa poti sa te vezi prin ochii mei. Numai asa ti-ai da seama ce mult insemni pt mine!

3.Daca cineva m-ar intreba ce inseamna o viata frumoasa, m-as apleca asupra umarului tau, te-as strange in brate si as spune 'uite asta'.

4. Oricat de speciale ar fi cuvintele nici macar nu pot sa inceapa sa-ti spuna despre toata dragostea pe care ti-o port in suflet.

5.Cand vine noaptea uita-te pe cer. Daca vezi o stea cazatoare pune-ti o dorinta. Ai incredere, se va indeplini pt ca eu mi-am pus si te-am intalnit pe tine.

6.Sa iubesti inseamna sa traiesti prin celalalt, sa simti nevoia de a-i povesti, de a-i cere un sfat, de a-i darui. Sa iubesti inseamna sa te completezi prin celalalt. Happy Valentine's Day!

7.Nu mai am nevoie de concediu pentru ca tu esti vacanta mea si cu gandul la tine calatoresc prin cele mai ascunse locuri... pe care doar iubind le poti descoperi. Esti dragostea mea si te iubesc din tot sufletul!

8.Tu ma faci sa rad. Tu ma faci sa plang. Tu ma faci sa simt ca traiesc. Tu ma faci strig: Te iubesc!

9.Daca cineva iti spune 'te iubesc' tu sa-i spui ca minte caci iubirea nu se spune ci se simte

10.Te iubesc si asta se intampla de ceva timp si nu pot decat sa imi doresc sa fie pentru totdeauna... pentru ca ziua indragostitilor este ziua noastra si ziua noastra e in fiecare zi. Lasa-ma sa te iubesc pentru totdeauna.


Pentru mai multe mesaje de Valentine's Day intrati aici si gasiti : http://www.studentie.ro/campus/MESAJE_SMS_ZIUA_INDRAGOSTITILOR___VALENTINE_S_DAY___DRAGOBETE/c-236-a-36783

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu