"Tot ce trebuie să facem este să creăm un cont pe un serviciu VoiceIP. Acest serviciu ne va aloca un număr pe care îl putem folosi în telefonul sau smartphone-ul nostru pentru a devia toate apelurile primite, doar apelurile cărora le dăm ocupat, doar apelurile la care nu răspundem sau apelurile primite când nu suntem în aria de acoperire a providerului de telefonie mobilă. (...) Orice telefon sau smartphone suportă call forwarding adică devierea unui apel. Va trebui să căutaţi această funcţie în telefonul vostru la Setări apeluri sau Call Settings. În opţiunea Call forwarding se trece numărul către care doriţi să deviaţi, în cazul nostru numărul VoiceIP, pentru una dintre situaţiile disponibile: Always Forward (Deviaţi toate apelurile), Forward when busy (Deviaţi când respingeţi apelul), Forward when unanswered (Deviaţi când nu răspundeţi) sau Forward when unreachable (Deviaţi când nu vă aflaţi în aria de acoperire). (...) Cea mai bună alegere sunt primele două opţiuni:
luni, 14 noiembrie 2011
Cum afli cine te suna cu numar ascuns
Fiecare dintre noi a patit-o cel putin o data sa fie sunat la ore nepotrivite de catre numere ascunse. Iata ce trebuie sa faci pentru a afla cine te suna cu numar ascuns :
"Tot ce trebuie să facem este să creăm un cont pe un serviciu VoiceIP. Acest serviciu ne va aloca un număr pe care îl putem folosi în telefonul sau smartphone-ul nostru pentru a devia toate apelurile primite, doar apelurile cărora le dăm ocupat, doar apelurile la care nu răspundem sau apelurile primite când nu suntem în aria de acoperire a providerului de telefonie mobilă. (...) Orice telefon sau smartphone suportă call forwarding adică devierea unui apel. Va trebui să căutaţi această funcţie în telefonul vostru la Setări apeluri sau Call Settings. În opţiunea Call forwarding se trece numărul către care doriţi să deviaţi, în cazul nostru numărul VoiceIP, pentru una dintre situaţiile disponibile: Always Forward (Deviaţi toate apelurile), Forward when busy (Deviaţi când respingeţi apelul), Forward when unanswered (Deviaţi când nu răspundeţi) sau Forward when unreachable (Deviaţi când nu vă aflaţi în aria de acoperire). (...) Cea mai bună alegere sunt primele două opţiuni:
"Tot ce trebuie să facem este să creăm un cont pe un serviciu VoiceIP. Acest serviciu ne va aloca un număr pe care îl putem folosi în telefonul sau smartphone-ul nostru pentru a devia toate apelurile primite, doar apelurile cărora le dăm ocupat, doar apelurile la care nu răspundem sau apelurile primite când nu suntem în aria de acoperire a providerului de telefonie mobilă. (...) Orice telefon sau smartphone suportă call forwarding adică devierea unui apel. Va trebui să căutaţi această funcţie în telefonul vostru la Setări apeluri sau Call Settings. În opţiunea Call forwarding se trece numărul către care doriţi să deviaţi, în cazul nostru numărul VoiceIP, pentru una dintre situaţiile disponibile: Always Forward (Deviaţi toate apelurile), Forward when busy (Deviaţi când respingeţi apelul), Forward when unanswered (Deviaţi când nu răspundeţi) sau Forward when unreachable (Deviaţi când nu vă aflaţi în aria de acoperire). (...) Cea mai bună alegere sunt primele două opţiuni:
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu