Carrefour a lansat oficial, joi, magazinul online, după trei luni de la debutul proiectului-pilot, şi vrea ca până la sfârşitul anului să dezvolte o variantă pentru smartphone
Serviciul este disponibil pentru Bucureşti şi localităţile limitrofe, cu livrarea la domiciliu, putând fi comandate peste 10.000 de produse.
"În topul celor mai vândute produse sunt apa, fructele, bananele în special, legumele şi detergenţii. În topul livrărilor, sectorul 1 este primul, urmat de sectorul 3, 4, 5, iar dintre localităţi Otopeni, Voluntari, Tunari, Popeşti Leordeni. 45% dintre clienti au cumparat cel putin de două ori", a declarat Radu Butufei, director E-Commerce al Carrefour România.
Comanda minimă pentru livrarea la domiciliu este de 150 lei, iar taxa de transport este de 15 lei indiferent de adresa de livrare.
Dintre retaileri, reţeaua cash&carry Metro deţine un magazin online de birotică, papetărie, electronice, electrocasnice, IT, curăţenie şi protocol, care se adresează persoanelor juridice, iar Cora urmează să lanseze coradrive.ro, prin care clientul face cumpărăturile online şi le ridică apoi din magazin.
"În topul celor mai vândute produse sunt apa, fructele, bananele în special, legumele şi detergenţii. În topul livrărilor, sectorul 1 este primul, urmat de sectorul 3, 4, 5, iar dintre localităţi Otopeni, Voluntari, Tunari, Popeşti Leordeni. 45% dintre clienti au cumparat cel putin de două ori", a declarat Radu Butufei, director E-Commerce al Carrefour România.
Comanda minimă pentru livrarea la domiciliu este de 150 lei, iar taxa de transport este de 15 lei indiferent de adresa de livrare.
Dintre retaileri, reţeaua cash&carry Metro deţine un magazin online de birotică, papetărie, electronice, electrocasnice, IT, curăţenie şi protocol, care se adresează persoanelor juridice, iar Cora urmează să lanseze coradrive.ro, prin care clientul face cumpărăturile online şi le ridică apoi din magazin.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu